Změněno: 26.04.2024 v 05:00 ID: 18996879

Pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné a OZP s 1.-3. stupněm invalidity.
POŽADUJEME: min. SŠ s matur.a praxí alespoň 2 roky v jakémkoliv oboru; čistý výpis z RT; velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office); zákl.znalost Zák.práce; všeob.přehled; komunikativnost a velmi příjemné, vstřícné vystupování; pečlivost.
NÁPLŇ PRÁCE: kompletní zajištění lidských zdrojů a pers.záležitostí; sběr, evidence a zpracování dat o uchazečích a zaměstnancích a aktivní komunikace s nimi; organizace výběr.řízení; uzavírání pracovněpráv.smluv; obsazování volných míst a další admin.a pers.práce související s náborem, nástupem a ukončením prac.poměru; vstupní školení BOZP, PO a jejich evidence; zpracování, třídění a archivace dokumentů, korespondence; evidence smluv klientů, pokladny, objednávek a zakázek klientů, org.chodu kanceláře správy firmy; a další operativní úkoly dle nadřízeného.
NABÍZÍME: zázemí stabilní dlouholeté společnosti; příspěvek na penzij.připojištění po 12 měsících trvání poměru u nás; možnost využívat firemní fitness; k dispozici služební telefon.
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na e-mail: job@kvalita.com, v předmětu e-mailu uveďte "PRACOVNÍK KLIENTSKÉHO SERVISU".
Vybrané uchazeče pozveme k osobnímu pohovoru.
pracovní poměr od: 13.05.2024, mzda: 38000 - 38000

Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Střední odborné Vhodné pro OZP: ano

Další podobné inzeráty: