Je pro vás výzvou se stát pravou rukou obchodního ředitele v úspěšné společnosti? Troufnete si převzít zodpovědnost za sběr dat, komunikaci s obchodníky a přípravu podkladů a prezentací pro svého šéfa? Být skutečnou podporou svým kolegům? Baví vás práce s daty a čísly? Ano? Pak nám o sobě dejte vědět. Hledáme organizačně a komunikačně zdatnou kolegyni či kolegu pro obchodní úsek, která/ý zajistí plynulý chod úseku v rámci celé skupiny TEDOM.
Co bude vaší náplní práce?
• Podpora procesního řízení obchodního oddělení
• Procesní dohled nad zadáváním dat do interních systémů
• Kontrola evidence obchodních příležitostí
• Příprava podkladů pro vyplácení obchodních bonusů
• Organizační zajištění reportingů za obchodní oddělení
• Koordinace při přípravě dokumentů a podkladů pro porady obchodního oddělení skupiny TEDOM
• Kontrola plnění nápravných a preventivních opatření v integrovaném systému řízení
Co k této pozici budete potřebovat?
• SŠ, nejlépe ekonomického/obchodního směru
• Dobrá znalost MS Office – Word, Excel, PowerPoint
• AJ – min. na úrovni B2 (komunikace s obchodními zastoupeními v zahraničí)
• Výborné komunikační a organizační schopnosti
Co u vás oceníme?
• Praxe na obdobné pozici podpory manažerů
• Základní znalost principů účetnictví
• Řidičský průkaz sk. B
• Pečlivost, samostatnost, koncepční přístup k práci
• Zkušenosti s aktivní účastí na interních jednání
Co vám za to můžeme nabídnout?
• Flexibilní pracovní dobu a pestrou náplň práce, při které můžete využít organizační talent a zúročit ekonomické znalosti. Pomůžeme vám s rozvojem vaší angličtiny, bude-li potřeba. Nedílnou součástí vašeho pracovního vybavení je mobilní telefon a notebook.
• Finanční odměna při splnění ročních výkonnostních cílů
• K tomu je samozřejmostí i příspěvek na stravování 3 sick days 25 dnů dovolené MultiSport karta možnost osobního rozvoje a vzdělávání jazykové kurzy výhodná nabídky elektřiny a plynu odměna za doporučení zákazníka káva na pracovišti uvítací balíček pro nové zaměstnance dárek při významných životních událostech nabídka firemních akcí zvýhodněné služby našeho mobilního operátora permanentky, slevy a výhody u našich smluvních partnerů.
Kdy a kde se k nám můžete přidat?
• Nastoupit můžete ihned, případně se na termínu nástupu můžeme dohodnout.
• Vaší pracovní základnou bude kancelář v Třebíči. pracovní poměr od: 01.06.2024, mzda: 30000 - 40000
Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Střední
Další podobné inzeráty:
-
Elektrotechnici a technici energetici
Jste manuálně zručný a vyhovuje vám práce v čisté dílně? Pečlivost a orientace ve výrobní dokumentaci vám není cizí? Jste……
Střítež (okres Třebíč) -
ADMINISTRATIVNÍ ASISTENT NÁKUPU (M/Ž)
V centru sdílených služeb v Třebíči a Praze poskytujeme interní služby na globální úrovni. V současné době hledáme……
Třebíč (okres Třebíč) -
FAKTURANT S ANGLICKÝM NEBO ŠPANĚLSKÝM JAZYKEM (M/Ž)
ÚKOLY A ODPOVĚDNOSTI" komunikace se zákazníky (kontrola plateb, jejich včasného odeslání)" správa systémových procesů, s cílem……
Třebíč (okres Třebíč) -
-
FAKTURANT NA ZKRÁCENÝ ÚVAZEK (M/Ž)
NÁPLŇ PRÁCEfakturace / vystavování faktur, zálohových faktur, zápočtových listů, příjem a evidence fakturvedení pokladny a……
Třebíč (okres Třebíč) -
VEDOUCÍ PROJEKTU
Naši Vedoucí projektu mají na starosti celou zakázku od začátku až do konce. Budete plánovat, jednat se zákazníkem a……
Třebíč (okres Třebíč) -
DĚLNÍK LIKVIDACE VOZIDEL
Nástup možný ihned! Výhodou:Znalost automobilových dílů Praxe v servisu Vyučení v oboru po - pá 7:00 - 15:30 pracovní poměr……
Kožichovice (okres Třebíč)
- Podívejte se na pracovní nabídky z oboru: volná místa administrativa Třebíč.
- Prohlédněte si nejhledanější výrazy z nabídky v rubrice: Práce Ostrava, Práce uklízečka, Práce prodavač/ka, Práce číšník, Práce řidič.
- Další podobné inzeráty najdete na stránce volná místa v Třebíči.
- Nenašli jste, co jste hledali? Prohlédněte si další inzeráty v rubrice volná místa nebo v sekci Práce.