Změněno: 13.06.2025 v 05:00 ID: 19481045

Vhodné pro OZP
místo výkonu práce: Ústí nad Labem

Do našeho týmu hledáme Supervizora call centra, který podpoří tým operátorů v dosahování výborných výsledků a přispěje k celkovému růstu firmy.

Co bude Vaší náplní práce?
o Zajištění plynulého chodu call centra a organizace každodenního provozu
o Kontrola kvality a správnosti vyřizování hovorů s klienty
o Aktivní podíl na plnění stanovených prodejních cílů
o Pravidelné náslechy a hodnocení hovorů, poskytování zpětné vazby operátorům
o Vedení, motivace a rozvoj týmu operátorů
o Školení nových i stávajících kolegů, zvyšování jejich odbornosti

Co nabízíme?
o Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
o Přátelský a podpůrný kolektiv
o Příležitost ovlivňovat chod a výsledky týmu
o Občerstvení na pracovišti

Nabízíme:
- 25 dnů dovolené
- motivující finanční ohodnocení a bonusy za výkonnost

Pokud Vás tato příležitost zaujala a chcete se podílet na rozvoji dynamického call centra, zašlete nám svůj životopis.

Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 736 646 532, 737 896 274 nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz
Prosíme nenavštěvovat pracoviště, kontaktní osoba tam není k zastižení. do: 30.06.2026, mzda: 26000 - 30000

Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Vyučen Vhodné pro OZP: ano

Další podobné inzeráty: