Změněno: 23.05.2025 v 05:00 ID: 19461093

Nástup: ihned.
Buď hlasem naší značky a mozkem skvělého servisu. Chceš dělat práci, kde zákazníka
skutečně znáš jménem a kde tvůj hlas opravdu něco znamená? Umíš skvěle komunikovat, ale zároveň tě baví přemýšlet nad tím, jak věci fungují - a jak by mohly fungovat lépe?
Hledáme spolehlivého parťáka do menšího, přátelského týmu zákaznické podpory, který se nejen stará o klienty v oblasti prodeje a servisu zánovních vozů, ale také pomáhá vést tým, zlepšovat procesy a nastavovat laťku výš.
Co tě u nás čeká? Budeš hlasem firmy - první kontakt pro naše zákazníky (telefon, e-mail, chat).
Nejen řešíš, ale zlepšuješ - hledáš cesty, jak zjednodušit a zpříjemnit komunikaci. Zastoupíš manažera - v jeho nepřítomnosti zajistíš chod týmu. Podporuješ kolegy - pomáháš ve složitějších situacích, mentoruješ nováčky. Máš přehled - připravuješ jednoduché reporty, sleduješ kvalitu a pomáháš nastavovat efektivní postupy.
Co potřebujeme od tebe? Skvělou češtinu a přirozenou schopnost jednat s lidmi. Zkušenost ze zákaznické podpory - ať už kratší nebo delší, hlavní je, že víš, co obnáší kontakt se zákazníkem.
Samostatnost, zodpovědnost a chuť převzít iniciativu. Základní znalost Excelu - tabulky, přehledy, jednoduché analýzy. A pokud máš zkušenosti s vedením lidí (nebo se na to cítíš) - bude to tvoje výhoda.
Co ti na oplátku nabízíme? Férové a rostoucí ohodnocení odpovídající zodpovědnosti. Možnost profesního růstu - tenhle post může být jen začátek. Automotive prostředí - auta, prodej i servis zánovních vozů - každý den něco nového. Práce na HPP ve stabilní a stále rostoucí společnosti.
V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele e-mailem. pracovní poměr od: 20.05.2025, mzda: 30000 - 50000

Obor činnosti: Management nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Vyučen

Další podobné inzeráty: