Obecná charakteristika pozice: zajištění personální a mzdové agendy ve veřejné správě.
Vyřizování pracovněprávních záležitostí zaměstnanců, personální dokumentace zaměstnanců a evidence, zajišťování výběrových řízení na obsazení volných pracovních míst, nábor zaměstnanců, školení, mzdová agenda.
Místo výkonu práce: Poděbrady
Předpokládaný termín nástupu: po skončení výběrového řízení (srpen 2025) nebo dle dohody
Pracovní poměr: na dobu neurčitou (3 měsíce zkušební doba)
Platové podmínky: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (10. platová třída).
Nabízíme: zaměstnanecké benefity, např. flexibilní začátek/konec pracovní doby,
5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna (sickdays), příspěvek na ošacení, stravování, volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní připojištění, teambuilding, možnost dalšího vzdělávání.
Uchazeč musí splňovat předpoklady stanovené § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů:
a) je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt,
b) dosáhl věku 18 let,
c) je plně svéprávný,
d) je bezúhonný, tj. nebyl pravomocně odsouzen (§ 4 odst. 2 zák. č. 312/2002 Sb.),
e) ovládá český jazyk,
f) splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
Kvalifikační předpoklady:
-vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
Požadavky zaměstnavatele:
- praxe ve státní správě či samosprávě,
- zkušenosti a znalosti v oblasti pracovního práva a pracovněprávních vztahů,
- orientace v právních předpisech:
- zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce,
- zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně zákonů,
- zák. č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení),
- velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti,
- spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost,
- umění jednat s lidmi, organizační schopnosti,
- schopnost samostatné i týmové práce,
- uživatelská znalost práce na PC,
- znalost personálního systému DC2 výhodou,
- ochota učit se a dále se vzdělávat,
- řidičské oprávnění skupiny B výhodou.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat tyto náležitosti:
a) jméno, příjmení a titul uchazeče,
b) datum a místo narození uchazeče,
c) státní příslušnost uchazeče,
d) místo trvalého pobytu uchazeče,
e) druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství
f) datum a podpis uchazeče.
Uchazeč uvede do přihlášky také telefonní číslo a e-mail, prostřednictvím kterých bude probíhat komunikace s uchazečem; kontaktní adresu, pokud není shodná s místem trvalého pobytu uchazeče.
K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy tyto doklady:
a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
c) úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém (ukončeném) vzdělání - lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii,
d) prohlášení - souhlas se zpracováním osobních údajů.
Lhůta pro podání přihlášky: 4. 7. 2025
Podrobný postup pro přihlášení do výběrového řízení naleznete na úřední desce MěÚ
Pouhým" zasláním životopisu nebude uchazeč/ka zařazen/a do výběrového řízení.
pracovní poměr od: 01.08.2025, mzda: 33280
Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Vyšší odborné
Další podobné inzeráty:
-
SAMOSTATNÝ REFERENT/KA ODBORU INVESTIC A ROZVOJE MĚSTA - IN...
Obecná charakteristika pozice: Zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace, výběr a koordinace……
Poděbrady (okres Nymburk) -
Uklízeči a pomocníci v hotel., admin., prům. aj. objektech
pracovní poměr od: 24. 06. 2025, mzda: 25000…
Poděbrady (okres Nymburk) -
POMOCNÝ KUCHAŘ/KA
Požadujeme: znalost Asijské kuchyně, časovou flexibilitu, možnost práce přes víkend; Zájemci nás mohou kontaktovat osobně nebo……
Poděbrady (okres Nymburk) -
SAMOSTATNÝ REFERENT/KA ODBORU DOPRAVY - SILNIČNÍ HOSPODÁŘST...
Obecná charakteristika pozice: Výkon státní správy na úseku silničního hospodářství ve smyslu zákona č. 13/1997 Sb. , o……
Poděbrady (okres Nymburk) -
UKLÍZEČI A POMOCNÍCI
Zájemci se mohou hlásit osobně nebo telefonicky. Požadujeme: časová flexibilita; možnost pracovat i o víkendu pracovní poměr……
Poděbrady (okres Nymburk) -
Pomocník v kuchyni
pracovní poměr od: 12. 06. 2025, mzda: 28000 - 35000…
Poděbrady (okres Nymburk)
- Podívejte se na pracovní nabídky z oboru: volná místa administrativa Poděbrady.
- Prohlédněte si nejhledanější výrazy z nabídky v rubrice: Práce kuchař, Práce skladník, Práce uklízečka, Práce Ostrava, Práce prodavač/ka.
- Další podobné inzeráty najdete na stránce volná místa v Poděbradech.
- Nenašli jste, co jste hledali? Prohlédněte si další inzeráty v rubrice volná místa nebo v sekci Práce nebo inzeráty ze stejné lokality na stránce inzerce Poděbrady