Inzerce volných pracovních míst
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz

PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou
TERMÍN NÁSTUPU: 1. 9. 2025, případně dle dohody

CHARAKTERISTIKA
- samostatné účtování na uceleném úseku účetnictví majetku včetně nedokončených investičních akcí evidovaných na účtu 042, vedení evidence HIM v účetnictví na základě záznamů operativní evidence,
- podílení se na přípravě rozpočtu,
- podílení se na mzdovém účetnictví
- provádění dalších účetních a rozpočtových operací, další administrativní práce v rámci náplně finančního odboru.

POŽADAVKY NA UCHAZEČE:
- vyšší odborné vzdělání ekonomického směru, nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického směru,
- znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů,
- znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů,
- znalost zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů,
- znalosti v oblasti DPH a daně z příjmů,
- znalosti v oblasti platů a mzdového účetnictví,
- znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Excel, MS Word),
- zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost a pečlivost,
- výhodou zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu nebo zkouška zvláštní odborné způsobilosti při správě daní a poplatků, případně vzdělání, které tuto zkoušku nahrazuje,
- vhodné i pro absolventy, které zaškolíme.

LHŮTA, ZPŮSOB A MÍSTO DORUČENÍ PŘIHLÁŠEK:
Přihlášku s přílohami doručte do 6. 8. 2025 buď osobně na podatelnu Městského úřadu Ústí nad Orlicí, Sychrova 16 nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny městského úřadu) na adresu:
Městský úřad Ústí nad Orlicí
Sychrova 16
562 24 Ústí nad Orlicí
Uzavřenou obálku v levém horním rohu označte:
„Výběrové řízení č. 6/2025 – referent/ka finančního odboru – neotvírat.“

Ústní pohovory s uchazeči přihlášenými do výběrového řízení se uskuteční v termínu od 11.8.2025. Přesný termín pohovoru bude uveden v pozvánce, která bude uchazeči zaslána na e-mail uvedený v přihlášce.

Případné dotazy zodpoví:
Ing. Petra Brejšová, vedoucí finančního odboru, tel.: 736 472 689,
Mgr. Gabriela Mánková, tajemnice MěÚ, tel.: 774 736 563. pracovní poměr od: 01.09.2025, mzda: 29120 - 33220

Další podobné inzeráty: