Upřesňující informace
Požadujeme:
˘ předpoklad pro vznik pracovního poměru - dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb. v platném znění - státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR), věk minimálně 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládaní jednacího jazyka),
˘ dosažené vzdělání střední vzdělání s maturitní zkouškou, výhodu je vzdělání ekonomického zaměření,
˘ základní znalosti zákona o účetnictví, zákona o DPH, zákona o místních poplatcích a daňového řádu. Vše v rozsahu nutném pro zabezpečení řádného chodu pokladny a správy místních poplatků,
˘ výhodou je složená zkouška zvláštní odborné způsobilosti (ZOZ) - dle zákona č. 312/2002 Sb., § 21,
˘ další znalosti, dovednosti a předpoklady - ovládání PC v rozsahu MS Ofiice (Word, Excel, Outlook, Internet), dobré komunikační schopnosti, předpoklady pro práci v týmu, ochota se dále vzdělávat.
Pracovní náplň:
˘ zajišťování pokladních služeb (manipulace s peněžní hotovostí, výdej plateb, příjem a výdej finanční hotovosti);
˘ odpovědnost za uložení denní hotovosti do trezoru;
˘ zpracování účetních dokladů;
˘ sledování stavu pokladny a doplňování finančních prostředků;
˘ komunikace s bankou a zajišťování agendy oběživa;
˘ zajišťování úhrady faktur a vnitřních dokladů;
˘ správa místních poplatků;
˘ evidence došlých faktur;
˘ evidence PHM ve služebních vozech.
Přihlášky do VŘ lze podávat do 21.07.2025, podrobnosti k dohledání na www.veseli.cz v záložce nabídka zaměstnání

Zaměstnanecké výhody
Příspěvek na stravování, 25 dní dovolené + 5 dní indispozičního volna, příspěvek na dovolenou.

Kontakt: telefonicky - pondělí až pátek od 8:00 do 11:00 hodin pracovní poměr od: 01.09.2025, mzda: 28000 - 38000

Další podobné inzeráty: