Požadavky:

o Min. středoškolské vzdělání s maturitou. Vzdělání technického či ekonomického zaměření výhodou.
o 2 a více let zkušeností se správou/pronájmem nemovitostí výhodou.
o Základní orientace v realitách.
o Znalost obchodních principů a samostatnost.
o Dovednost práce na PC (MS Office) a velmi pečlivá práce s dokumenty.
o Řidičský průkaz skupiny B (celoroční provoz).
Náplň práce:

Komplexní administrativa související s elektronickou i fyzickou evidencí pachtovních smluv (s externími i interními subjekty).
Dohled nad chodem centrálního SW pro správu parcel a staveb.
Jednoroční správa daně z nemovitých věcí ve vlastnictví podniku.
Kontrolní činnost agendy katastru při tzv. revizích katastrálních map.
Příprava vybraných nemovitostí pro jejich prezentaci a následný prodej pomocí realitky.
Vyhledávání nových obchodních příležitostí a potenciálních nájemců volných nemovitostí.
Aktivní účast při jednoročních inventurách nemovitého majetku.
Samostatný nákup či prodej pozemků a staveb vč. přípravy smluvní dokumentace.
Koordinace dílčích činností s podnikovým právníkem.
Aktivní práce v terénu (sběr dat k nemovitostem, vedení jednání).


Nabízíme Vám:
o Stabilní pracovní pozice v týmu kolegů majetkoprávního oddělení.
o Mzdové ohodnocení od 25.000,- Kč odpovídající Vašim dovednostem a svěřené pozici.
o Kromě standardních benefitů jako je 5 týdnů dovolené poskytujeme po zapracování příspěvek 4000 Kč/rok na wellness pobyty, masáže či dioptrické brýle (od 1.1.2027), příspěvek na penzijní pojištění 1200 Kč/měsíc (po odpracovaných 12 měsících), stravenkový bonus 2.200 Kč/měsíc (okamžitě). Nabízíme Vám odborný růst a profesní zařazení ve firmě s vysokými cíli a odpovědnou firemní kulturou.
o Místo výkonu práce - Klopina.
o Nástup možný okamžitě. Pracovní doba od 6.30 - 15.00 Hodin
Kontakt: telefonicky 583 484 123, 602 363 413
emailem. kariera@usovsko.cz

do: 31.12.2026, mzda: 25000

Kontakt

Další podobné inzeráty: