Na předchozí inzerát
Charakteristika pracovní pozice:
Zajišťování agendy správy nemovitostí, zajišťování běžné údržby a oprav bytového a nebytového fondu v majetku města. Zajišťování poptávek a výběrových řízení na dodavatele služeb v rámci oprav bytového a nebytového fondu, včetně kontroly fakturace a plateb, zajištění provozu ubytoven a kotelen, jednání s dodavateli energií a příprava smluv. Pracovní místo je zařazeno v Oddělení správy nemovitostí Odboru správy majetku.

Požadavky zaměstnavatele:
- ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou,
- výhodou vzdělání v technickém nebo stavebním oboru,
- výhodou praxe v oblasti správy nemovitostí, orientace v legislativě týkající se pronájmu a vlastnictví nemovitostí,
- řidičské oprávnění pro skupinu "B" - aktivní řidič,
- očekáváme samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilitu, odpovědnost, organizační a komunikační schopnosti, vysoké pracovní nasazení,
- uživatelská znalost práce na PC - Word, Excel, Outlook, internet.

Zaměstnanecké výhody: stravenky, penzijní připojištění, dovolená 5 týdnů, indispoziční volno 5 dní.

Veškeré informace a způsob přihlášení najdete ve vyhlášeném výběrovém řízení na úřední desce MěÚ Kutná Hora.

pracovní poměr od: 01.12.2025, mzda: 29120 - 35000

Kontakt

  • Kutná Hora

Další podobné inzeráty: