olga@synergycosmetic.cz

Hledáme recepční na HPP (36 hodin týdně / 144 hodin měsíčně)
Náplň práce:

Obsluha klientů estetické kliniky,

Vyřizování objednávek klientů na procedury ve vazbě na volné kabiny, přístroje a pracovníky,

Správa klientské databáze v interním programu,

Objednávání, evidence skladu produktů a prodej kosmetických produktů,

Vyřizování telefonických, mailových objednávek kosmetologických služeb, komunikace s klienty přes sociální sítě,

Pokladní činnost spojená s vyúčtováním služeb klientů a prodejem kosmetických produktů,
Požadujeme:

Optimismus, komunikativnost a příjemné vystupování.

Zájem o zdrávi, krásu a kosmetiku,

Velmi dobrá znalost češtiny a ruštiny podmínkou. Znalost angličtiny výhodou.

Znalost práce na počítači,

Pečlivost, zodpovědnost a chuť učit se novým věcem,
Nabízíme:

Práce v příjemném prostředí v centru Prahy,

Zaškolení pro prodej francouzských kosmetických produktů a nabízených služeb,

Motivující finanční ohodnocení (základ + provize z prodeje produktů a služeb),

Zaměstnanecké slevy na veškerá kosmetologická ošetření a kosmetické produkty v salonu,
Nastup ihned.
Zaměstnanecké výhody

Zaměstnanecké slevy na veškerá ošetření a kosmetické produkty na klinice


pracovní poměr od: 01.07.2025, mzda: 30000 - 35000

Další podobné inzeráty: