První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem nebo telefonicky.
Jaká bude tvoje náplň práce?
o Telefonický kontakt se stávajícími zákazníky naší společnosti nebo se zákazníky, kteří si od nás kontakt sami vyžádali.
o Kombinace příchozích hovorů (infolinky), webových žádostí ze strany zákazníka, nedokončených webových žádostí a vyřizování zákaznických požadavků a odchozích hovorů na aktivní zákazníky.
o Kontaktování stávajících zákazníků s novou marketingovou informací.
o Participace na nových projektech ve spolupráci s obchodem a marketingovým oddělením.
Co od Tebe očekáváme?
o Maturitní vysvědčení.
o Výborné komunikační a vyjadřovací schopnosti.
o Základní znalost práce na PC.
o Český nebo slovenský jazyk na úrovni rodilý mluvčí
o Chuť do práce a týmového ducha.
o A vše ostatní Tě rádi naučíme.
o Certifikát o absolvované zkoušce - spotřebitelský úvěr jiný než na bydlení (certifikát je výhodou, nikoliv podmínkou)
o Nástup dle dohody
Co Ti nabízíme?
o Možnost práce na HOME OFFICE až 2 dny v týdnu (po zaškolení, cca po 3 měsících)
o Přátelský kolektiv, kde si všichni tykáme
o Motivační finanční ohodnocení s fixní nástupní mzdou 27 000 Kč (s následným zvýšením na 30 000 Kč, obvykle po 4-6 měsících) + odměny na základě tvého výkonu (průměrná měsíční odměna se pohybuje v rozmezí 7 000 - 10 000 Kč)
o Vstupní zaškolení a ochotné kolegy, kteří ti budou k ruce
o Služební notebook s příslušenstvím
o Pracovní dobu pouze 37,5 týdně, dvousměnný provoz (8-16 hod., 12-20 hod.).
o 30 dní dovolené + 2 dny volna na dobrovolnické aktivity
o Stravenky formou příspěvku k výplatě ve výši až 2 760 Kč měsíčně
o Systém Cafeterie s příspěvkem 1 250 Kč měsíčně (15 000 Kč/rok)
o Káva a čaj na pracovišti zdarma
Kde budeš pracovat?
o Místo výkonu Tvé práce bude na pobočce v Brně: Masarykova 26-30, 602 00 Brno.
Líbí se Ti tato pozice a máš chuť se k nám přidat? Zašli nám svůj profesní životopis na e-mail Kristyna.schulzova@provident.cz - pečlivě každý čteme a každému odpovídáme, protože ve všem, co děláme, ctíme naše hodnoty: Otevřenost, Respekt a Odpovědnost.
pracovní poměr od: 01.07.2025, mzda: 27000 - 54000
Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Střední odborné
Další podobné inzeráty:
-
Operátor zákaznického servisu
První kontakt se zaměstnavatelem e- mailem nebo telefonicky. Jaká bude tvoje náplň práce? o Telefonický kontakt se stávajícími……
Brno (okres Brno-město) -
Mechanici a opraváři motorových vozidel
První kontakt osobně, e- mailem nebo telefonicky. pracovní poměr od: 01. 08. 2025, mzda: 40000…
Brno (okres Brno-město) -
Uklízeči a pomocníci v domácnostech, hotelích, administrativ...
do: 29. 12. 2025, mzda: 20800…
Brno (okres Brno-město) -
Květinářka - vazačka květin
Požadavky:praxe nutná, znalost vazby květin pracovní poměr od: 16. 06. 2025, mzda: 27000 - 30000…
Brno (okres Brno-město) -
Vedoucí oddělení majetku odboru dopravy, rozvoje, investic a...
Bližší informace, stejně tak kontakt pro zaslání životopisu s přihláškou a požadovanými dokumenty najdete na www. sever. brno……
Brno (okres Brno-město) -
Zubní instrumentářka, zdravotní sestra
Práce v soukromé zubní ordinaci. Možnost odměn + prémie. pracovní poměr od: 16. 06. 2025, mzda: 34000…
Brno (okres Brno-město)
- Podívejte se na pracovní nabídky z oboru: volná místa administrativa Brno.
- Prohlédněte si nejhledanější výrazy z nabídky v rubrice: Práce skladník, Práce kuchař, Práce prodavač/ka, Práce řidič, Práce číšník.
- Další podobné inzeráty najdete na stránce volná místa v Brně.
- Nenašli jste, co jste hledali? Prohlédněte si další inzeráty v rubrice volná místa nebo v sekci Práce nebo inzeráty ze stejné lokality na stránce inzerce Brno