Na předchozí inzerát
Co Vás čeká: komunikace, budování a zlepšování vztahů s veřejností,
médii i uvnitř organizace; organizace a koordinace Tříkrálové sbírky v celé
územní působnosti Charity Pelhřimov; organizace a propagace dalších akcí;
péče o dobrovolníky; tvorba a správa obsahu pro web a sociální sítě;
psaní článků, tiskových zpráv, příspěvků a newsletterů; focení, grafická úprava
propagačních materiálů.

Co očekáváme: minimálně SŠ vzdělání s maturitou; výbornou znalost českého jazyka
(slovem i písmem); výborné organizační schopnosti; velmi dobré komunikační dovednosti
a příjemné vystupování; pokročilou; bezkonfliktnost, samostatnost, zodpovědnost, kreativní přístup; odolnost vůči stresu, schopnost pracovat pod tlakem; časovou flexibilitu - ochotu v případě potřeby pracovat odpoledne nebo o víkendu.

Výhodou je: zkušenost s organizováním akcí a vedením týmu; zkušenost s PR, copywritingem či marketingem; znalost správy webu a sociálních sítí (FB, Instagram); základy grafiky a fotografování (Canva).

Nabízíme: pracovní smlouvu na 35-40 h týdně (7-8 hodin denně); měsíční mzdu 37 100 Kč při plném 40hodinovém úvazku, možnost osobního ohodnocení; nástup od 1. 9. 2025 nebo dle dohody; flexibilní pracovní dobu; smysluplnou práci v podporujícím týmu; zázemí stabilní organizace.


Motivační dopis v rozsahu 1 normostrana a životopis zasílejte do 28. 7. 2025 na email: personalista@pelhrimov.charita.cz pracovní poměr od: 01.09.2025, mzda: 32460 - 37100

Další podobné inzeráty: