Životopis, motivační dopis a doklad o dosaženém vzdělání zasílat do 21.05.2025 na mail: katerina.pisova1@uradprace.cz.
Hlavní náplň činnosti:
- zajišťování agendy dávek hmotné nouze, plnění úkolů a povinností vyplývajících ze zákona č. 111/2006 Sb., zákon o pomoci v hmotné nouzi.
- provádění úkonů orgánu prvního stupně ve správním řízení jako úřední osoby oprávněné k těmto úkonům na základě vnitřních řídících aktů či pověření,
- posuzování nároků na dávky pomoci v hmotné nouzi, kontrolování oprávněnosti nároků a podmínky pro pokračování jejich výplaty,
- digitalizace zpracovaných dokumentů,
- zajišťování agendy koordinace systémů sociálního zabezpečení osob pohybujících se v rámci Evropské unie,
- provádění místních šetření pro účely posouzení nároků na dávky pomoci v hmotné nouzi,
Kvalifikační a další požadavky:
- ukončené vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
- znalost práce na PC (MS Office)
- odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
- psychická odolnost
- výhodou je znalost práce programu OK nouze, řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič/ka
Pracovní podmínky:
- platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
- pružná pracovní doba - plný úvazek
- předpokládaný nástup od 1. července 2025
- pracovní poměr na dobu určitou (zástup po dobu pracovní neschopnosti a následné mateřské a rodičovské dovolené) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění)
Zaměstnanecké výhody:
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů indispozičního volna
- 1 den na vyřízení osobních záležitostí
- příspěvek na stravování, tzv. stravenkový paušál
- možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje
- odměny k životním a pracovním výročím
- příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 21. května 2025 na e-mailovou adresu katerina.pisova1@uradprace.cz
pracovní poměr od: 01.07.2025, mzda: 33280 - 38270
Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Vyšší odborné
Další podobné inzeráty:
-
dispečer/ka dopravy
Praxe v oboru. Kontakt: tel od 8- 12 hodinZájem o občany z EU. pracovní poměr od: 15. 05. 2025, mzda: 30000…
Zábřeh (okres Šumperk) -
řidič/ka kamionu - mezinárodní
Profesní průkaz. Zájem o občany z jiného státu EU. kontakt: tel. a osobně od 8- 12 hodin - 605 72 19 11, e- mailem……
Zábřeh (okres Šumperk) -
lakýrník/lakýrnice
Hledáme zaměstnance na pozici Lakýrník/lakýrnice. Nabízíme stabilní zaměstnání v ranním provozu (pracovní doba 5:30 - 14:00……
Zábřeh (okres Šumperk) -
Klientský/á pracovník/ce
Hlavní náplní naší práce je ochrana klientů před riziky a vhodné zabezpečení jich i jejich rodiny na základě zdravého a férového……
Zábřeh (okres Šumperk) -
Dočišťování brambor M/Ž
Vhodné i pro OZPJedná se o práce na lince loupání brambor a jiných druhů zeleniny. Manipulace se zbožím, přesun materiálu a……
Šumperk (okres Šumperk) -
SKLADNÍK/CE vhodné i pro OZZ
Vhodné i pro OZZ. Jedná se o práce ve skladu ovoce a zeleniny. Manipulace se zbožím, přesun materiálu a zboží. Vychystávání……
Šumperk (okres Šumperk)
- Podívejte se na pracovní nabídky z oboru: volná místa administrativa Zábřeh.
- Prohlédněte si nejhledanější výrazy z nabídky v rubrice: Práce skladník, Práce řidič, Práce kuchař, Práce Ostrava, Práce číšník.
- Další podobné inzeráty najdete na stránce volná místa v Šumperku.
- Nenašli jste, co jste hledali? Prohlédněte si další inzeráty v rubrice volná místa nebo v sekci Práce nebo inzeráty ze stejné lokality na stránce inzerce Zábřeh