Na předchozí inzerát
Změněno: 20.06.2025 v 05:00 ID: 19489292

• Optimalizace nákladů a hledání úspor
• Správa a archivace dokumentů a smluv
• Příprava a kontrola rozpočtů pro jednotlivé projekty a oddělení
• Příprava materiálů a dokumentů potřebných pro schůzky a prezentace
• Vytváření a aktualizace seznamu dodavatelů a hodnocení jejich výkonnosti
• Vypracování a zasílání poptávek a vyhodnocení nabídek
• Sledování objednávek a zajištění včasného dodání
• Kontrola kvality a množství přijatého materiálu
• Správa skladových zásob a optimalizace skladového hospodářství
• Zajištění pravidelné inventury materiálu
• Vyřizování reklamací a nesrovnalostí s dodavateli
• Analýza spotřeby materiálu a předpovídání budoucích potřeb
• Spolupráce s výrobním oddělením pro zajištění plynulého zásobování
• Zajištění nákupu kancelářských potřeb a drogerie
• Organizace a koordinace údržby a oprav zařízení
• Vývoj a implementace strategie strategií pro snížená nákladů
• Zajištění ekologického a efektivního nakládání s materiály
• Objednávání a správa zásob ochranných pomůcek a oblečení
• Zajištění komunikace mezi vedením a zaměstnanců
• Sledování spokojenosti zaměstnanců a zpětná vazba na pracovní prostředí
• Správa personálních záznamů a dokumentace
• Podpora zaměstnanců v každodenních operativních potřebách a zajištění hladkého chodu pracovních procesů
• Správa a údržba firemních vozidel
• Příprava kávy a občerstvení pro návštěvy a zasedání
• Zajištění poštovních a kurýrních služeb pracovní poměr od: 01.07.2025, mzda: 25000 - 35000

Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Střední odborné

Kontakt

Další podobné inzeráty: