POŽADAVKY: obchodní talent, pokročilá znalost práce na PC, samostatnost, dobré vystupování, umění jednat s lidmi, pečlivost, zodpovědnost, pozitivní nálada a aktivní přístup k práci
NÁPLŇ PRÁCE: zákaznický servis, zajišťování potřeb zákazníků, přinášení návrhů na inovace, akvizice nových zákazníků, administrativní práce, evidence údajů, komunikace s ostatními odděleními napříč firmou, příprava a zpracování obchodních nabídek a zákaznického servisu, zajišťování podkladů pro uzavírání objednávek a další dokumentaci, správa zákaznických údajů a podkladů, práce s firemním informačním systémem
NABÍZENÉ VÝHODY: 5 týdnů dovolené, motivační vícesložkové ohodnocení, práce ve stabilní a perspektivní společnosti, příjemný kolektiv, příspěvek na penzijní připojištění, životní pojištění nebo DIP, možnost nákupu firemních výrobků za velmi zvýhodněné ceny, právní poradenství
PRACOVNÍ ÚVAZEK: plný úvazek, flexibilní pracovní doba, po zapracování možnost homeoffice
Poznámka: Jsme certifikovaný výrobce profesních pracovních oděvů pro zdravotnictví a gastronomii, výrobce bytového a hotelového textilu a oděvů pro volný čas.
pracovní poměr od: 30.06.2025, mzda: 24960

Další podobné inzeráty: