Změněno: 17.05.2025 v 05:00 ID: 19455668

Pracovní poměr na dobu určitou 6 měsíců s možností následného prodloužení pracovního poměru.

Požadavky
- SŠ/VOŠ/VŠ
- praxe v oblasti nákupu min. 2 roky schopnost, vyjednávání, aktivní osobnost
- dobrá znalost MS Excel
- znalost AJ alespoň na úrovni písemné komunikace
- spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, schopnost rozhodovat se
- časová flexibilita

PRACOVNÍ NÁPLŇ
- vyhledávání a výběr nových dodavatelů za účelem úspory vstupních nákladů
- vystavování objednávek dle požadavků výroby, sledování jejich realizace a zajištění plynulého chodu výroby + toku dodávek vzhledem k finanční zátěži
- nákup přímého i nepřímého materiálu (plánování, vyřizování požadavků a interních zakázek)
- správa a sledování stavu objednávek, materiálu na skladě, optimalizace zásob, hlídání stavu položek tak, aby odpovídal skutečnosti (ověřování stavu fyzicky + systémově)
- jednání s dodavateli o cenách, přehled a správa nákupních cen (poptávky, výběrová řízení, rámcové smlouvy)
- spolupráce s účetním oddělením, řešení nesrovnalostí v dokumentech (faktury, dodací listy)
- správnost podkladů pro objednání (zakázka, popis, podpis, datum - viz. sešit speciálních požadavků)
- kontrola nad skladovými položkami - zásobami (mrtvé položky, aktivní položky, duplicitní položky)
- tvorba rámcových objednávek a regulace dodávek dle potřeb výroby


Zaměstnanecké výhody
Zázemí stabilní, ryze české společnosti
Příspěvek na stravování
Práce na HPP
Motivující pracovní ohodnocení, firemní benefity
Nástup možný ihned
5 týdnů dovolené

Kontakt možný osobně, telefonicky na č. 737 217 763 - Ing. Zvejška, ředitel realizace nebo na e-mail. adrese: coo@adast.group pracovní poměr od: 15.05.2025, mzda: 40000

Obor činnosti: Obchod a prodej nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Střední odborné

Další podobné inzeráty: