Inzerce volných pracovních míst
Změněno: 31.05.2025 v 05:00 ID: 19469103

Požadujeme:
SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru,
prokazatelnou praxi v oblasti mzdového účetnictví a personalistiky, ideálně minimálně 5 let,
výbornou znalost mzdové a pracovněprávní legislativy,
samostatnost, spolehlivost a pečlivost,
dobrou uživatelskou znalost MS Office, zejména Excelu,
trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost.
Výhodou: znalost základů podvojného účetnictví, zkušenost s controllingem.
Náplň práce:
kompletní zpracování mezd zaměstnanců společnosti,
vedení personální agendy v souladu s platnou legislativou,
komunikace s příslušnými úřady, pojišťovnami a dalšími institucemi,
zajištění souladu s platnou legislativou (zákoník práce, zákon o daních z příjmů, GDPR apod.),
organizace výběrových řízení a podpora nových kolegů při adaptaci,
správa docházkového systému,
spolupráce s ostatními odděleními společnosti.
Výhodou je znalost podvojného účetnictví a zkušenost s controllingem (reporting, analýzy mzdových a personálních nákladů).
Výhody: příjemné pracovní prostředí v české rodinné firmě, přátelský tým,
motivující finanční ohodnocení (základní mzda + příplatky + bonusy), roční odměna,
samostatná práce a možnost seberealizace,
zaměstnanecké benefity a zvýhodněné rekreace v rámci Royal Spa,
kvalitní dotované stravování, příspěvek na dopravu, indispoziční volno,
možnost prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou.

kontakt: v době od 9-15 hodin - 727870642, hr@royalspa.cz

do: 31.05.2026, mzda: 37000 - 40000

Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Střední odborné

Další podobné inzeráty: