Co na Vás čeká:

- kompletní zpracování mezd zaměstnanců
- vedení mzdové agendy
- komunikace s úřady (ZP, ČSSP, FÚ, ÚP, IS aj.)
- zpracování ročního zúčtování daní, ELDP, přehledy a hlášení
- evidence a zpracování dočasných pracovních neschopností, OČR, MD
- administrativa spojená s exekucemi, insolvencemi
- vedení pokladny, účtování služebních cest, datová schránka a jiné administrativní úkony

K této práci potřebujete:

- praxi v oblasti mzdového účetnictví (ideálně 3 roky ve výrobní firmě)
- znalost mzdové legislativy a souvisejících předpisů
- pečlivost, samostatnost, zodpovědný a empatický přístup
- znalost práce s mzdovým softwarem (KS mzdy - výhodou)
- znalost MS Office, zkušenost s IS KARAT - výhodou
- znalost personalistiky - vítána
- ŘP sk. B

Co můžeme nabídnout:

- jistotu stabilního zaměstnání ve společnosti, která nabízí své produkty již 25 let
- zajímavé a motivační finanční odměňování
- flexibilní pracovní dobu
- balíček firemních benefitů (5 týdnů placeného volna, příspěvek na dopravu, stravné, penzijní připojištění, seberealizaci a rozvoj v rámci odborných kurzů aj.)
- v neposlední řadě přátelský tým spolupracovníků v příjemném pracovním


PRVNÍ KONTAKT: Telefonicky paní Dagmar Čechmánková v době od 7:30 do 16:00 hod.,
na čísle: 771 259 281 nebo emailem na adresu: dagmar.cechmankova@trimill.cz
pracovní poměr od: 01.09.2025, mzda: 40000 - 50000

Další podobné inzeráty: