Hlavní náplň práce
• zajištění bezproblémového každodenního provozu obchodní galerie
• komunikace s nájemci, správa nájemních smluv, evidence a kontrola plateb
• dohled nad údržbou, úklidem, ostrahou a technickými službami
• spolupráce s marketingem na propagačních akcích, eventech a kampaních
• organizace a koordinace sezónních eventů (např. Vánoce, farmářské trhy, dětské dny)
• kontrola a správa reklamních ploch (LightBoxy, bannery, LED)
• řešení podnětů, reklamací a zajištění kvalitního servisu pro návštěvníky i nájemce
• reporting vedení společnosti, návrhy na zlepšení chodu galerie
________________________________________
Požadované znalosti a dovednosti
• zkušenost s řízením provozu, retail managementem nebo správou objektů výhodou
• přehled o marketingu, event managementu a obchodní komunikaci
• organizační a vyjednávací schopnosti
• dobrá znalost práce s MS Office (Word, Excel), výhodou Canva či obdobné nástroje
• schopnost samostatného rozhodování a řešení problémů
• komunikační dovednosti a profesionální vystupování
________________________________________
Osobnostní předpoklady
• samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost
• proaktivní přístup, schopnost koordinace více úkolů najednou
• orientace na výsledek a spokojenost klienta
• schopnost vést menší tým a motivovat kolegy
________________________________________
Nabízíme
• zázemí stabilní společnosti a přátelský tým
• možnost podílet se na rozvoji moderní obchodní galerie
• prostor pro vlastní nápady a kreativitu
• odpovídající finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity



životopisy zasílejte na adresu: personalni@valatrans.com pracovní poměr od: 13.10.2025, mzda: 28000 - 35000

Kontakt

  • Vsetín

Další podobné inzeráty: