Charakteristika vykonávané práce: zpracovávání investičních záměrů a zadávacích podmínek pro výběr zpracovatele projektové dokumentace, zajišťování projektové přípravy akcí, zpracovávání návrhů na řešení majetkoprávních a vlastnických vztahů s majiteli dotčených nemovitostí, koordinace přípravy a realizace investic, zpracovávání zadávacích podmínek pro výběr zhotovitele stavby, koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby, dozorování průběhu realizace staveb, přebírání prací, organizace přejímacího řízení staveb, zajišťování kolaudace staveb, zpracovávání závěrečného vyhodnocení staveb, archivace staveb, zajišťování reklamačních řízení
Požadavky:
-dosažené vzdělání: VŠ
-obor vzdělání: stavební výhodou
-znalosti oboru: technická erudice, stavební rozpočtování a ekonomika staveb, stavební zákon a zákony související, zákon o pozemních komunikacích, zákon o krajích
-praxe ve veřejné správě výhodou
-praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou
-další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet
Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: investiční referent oddělení přípravy a realizace investic na Odboru investic Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 27. 6. 2025 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník - vedoucí oddělení: Ing. Dagmar Střelcová
telefon: 585 508 862, email: d.strelcova@olkraj.cz
Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve
Předpoklady:
-Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, ovládá český jazyk
-Bezúhonnost
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:
-Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
-Čestné prohlášení o bezúhonnosti.
-Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii.
V případě úspěšného výběrového řízení je zájemce povinen předložit ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde https://udeska.olkraj.cz/ude/?V%C3%BDb%C4%9Brov%C3%A1+%C5%99%C3%ADzen%C3%AD%C2%A0na+zam%C4%9Bstnance
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, e.simkova@olkraj.cz), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů. pracovní poměr od: 01.08.2025, mzda: 33280 - 38570
Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: VŠ
Další podobné inzeráty:
-
Pomocný stavební dělník/dělnice
PP na dobu určitou 1 rok. Kontakt POUZE e- mailem. pracovní poměr od: 28. 06. 2025, mzda: 20800…
Olomouc (okres Olomouc) -
Fakturant/ka - administrativní pracovník/pracovnice
Co od Vás požadujeme, a budete mít na starosti:- Kontakt se zákazníkem- Osobní, telefonická a e- mailová komunikace se……
Olomouc (okres Olomouc) -
DĚLNÍK /DĚLNICE SKLADU EXPEDICE
Jaká bude Vaše pracovní náplň? - obsluha balicích robotických linek - finální mixování výrobků - paletizace zabalených……
Olomouc (okres Olomouc) -
Skaní motouzů
První kontakt POUZE e- mailem. pracovní poměr od: 01. 07. 2025, mzda: 30000 - 45000…
Olomouc (okres Olomouc) -
Odborný stavební referent/referentka
Výběrové řízení č. 2025/36Druh práce: komplexní výkon působnosti obecního stavebního úřadu, včetně věcí bytových domů, silnic……
Olomouc (okres Olomouc) -
Pracovník/ce úklidu
Vyhrazeno pro OZP. Náplň práce:- úklid kanceláří, WC, recepce, schodiště, vynášení odpadků. . . . Pracovní doba:- pondělí……
Olomouc (okres Olomouc)
- Podívejte se na pracovní nabídky z oboru: volná místa administrativa Olomouc.
- Prohlédněte si nejhledanější výrazy z nabídky v rubrice: Práce řidič, Práce číšník, Práce Ostrava, Práce skladník, Práce uklízečka.
- Další podobné inzeráty najdete na stránce volná místa v Olomouci.
- Nenašli jste, co jste hledali? Prohlédněte si další inzeráty v rubrice volná místa nebo v sekci Práce nebo inzeráty ze stejné lokality na stránce inzerce Olomouc