- Obor činnosti: Administrativa nabídka práce
- Typ: Úřad práce
- Vzdělání: Střední odborné
Požadujeme: SŠ / VŠ vzdělání ekonomického směru, alespoň 3 roky praxe, uživatelskou znalost MS office, IS HELIOS výhodou.
Dobrou znalost účetní a daňové problematiky. Analytické myšlení.
Zpracování měsíční a roční účetní uzávěrky. Kontrolní hlášení, daňové přiznání DPH.
Zpracování podkladů pro audit, spolupráce s externím auditorem a daňovým poradcem.
Komunikace s úřady, organizační a komunikativní schopnosti, metodické vedení malého týmu.
Nabízíme:
Zajímavou práci v prosperující společnosti, dobré pracovní podmínky, služební telefon, možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání.
do: 31.08.2027, mzda: 45000
Další podobné inzeráty:
-
Obsluha v zařízeních rychlého občerstvení
Zkušenosti s asijskou kuchyní, zejména japonské sushi a vietnamské speciality pracovní poměr od: 01. 08. 2025, mzda: 22500……
Zlín (okres Zlín) -
Skladník/ce
Práce ve skladech společnosti, ruční i strojové nakládání zboží do kamionu, znalost řízení motorových vozíků výhodou. Vzhledem……
Otrokovice (okres Zlín) -
Pomocný pracovník/ce ve výrobě
Navazující pracovní poměr na zkrácený úvazek pracovní poměr od: 01. 09. 2025, mzda: 8000 - 35000…
Ludkovice (okres Zlín) -
Dělníci v oblasti výstavby budov
pracovní poměr od: 01. 08. 2025, mzda: 20800…
Zlín (okres Zlín) -
Řidič/ka MKD
Nástup dle dohody. Náborový příspěvek. pracovní poměr od: 01. 09. 2025, mzda: 45000…
Brumov-Bylnice (okres Zlín) -
Obsluha strojů na výrobu a zpracování výrobků z pryže
Náplň práce - Obsluha strojů na zpracování výrobků z pryže Délka prac. poměru: 2 roky od vydání Potvrzení o splnění podmínek……
Otrokovice (okres Zlín)
- Podívejte se na pracovní nabídky z oboru: volná místa administrativa Zlín.
- Prohlédněte si nejhledanější výrazy z nabídky v rubrice: Práce prodavač/ka, Práce řidič, Práce kuchař, Práce skladník, Práce uklízečka.
- Další podobné inzeráty najdete na stránce volná místa ve Zlíně.
- Nenašli jste, co jste hledali? Prohlédněte si další inzeráty v rubrice volná místa nebo v sekci Práce.