Náplň práce:
- Vyřizování telefonátů a e-mailů, komunikace s klienty a dodavateli.
- Tvorba a správa dokumentů, zpracování objednávek, tvorba dodacích listů.
- Plánování schůzek, organizace akcí, správa diáře.
- Analýza prodejních dat, sledování trendů, příprava podkladů pro obchodní jednání.
- Tvorba reportů a prezentací, sledování plnění cílů.
- Aktivní podpora prodeje.
Požadavky:
- Velmi dobrá znalost anglického jazyka podmínkou.
- ŘP skupiny B podmínkou.
- Schopnost efektivně komunikovat s různými typy lidí.
- Schopnost plánovat, organizovat a řídit svůj čas.
- Schopnost pracovat samostatně a nést odpovědnost za svěřené úkoly.
- Zkušenosti s MS Office (Word, Excel, Outlook) a dalšími relevantními programy.

Nabizíme:
- stravenkový paušál, sick days, docházkový bonus, firemní akce
- možnost profesního a osobního růstu, zvyšování kvalifikace
- odměny za pracovní a životní výročí
- stanete se součástí stabilní společnosti

Životopis zasílat na e-mail pracovní poměr od: 01.07.2025, mzda: 35000

Další podobné inzeráty: