- Obor činnosti: Administrativa nabídka práce
- Typ: Úřad práce
- Vzdělání: Střední odborné
Baví Vás administrativa, máte smysl pro detail a hledáte různorodou práci v projektovém prostředí? Chcete být klíčovou oporou projektových manažerů a mít přehled o tom, co se v projektech děje od začátku až do konce? Pak hledáme právě Vás!
Co Vás u nás čeká:
• Zajišťování administrativní a organizační podpory projektovým manažerům ve všech fázích projektu
• Zpracování, správa a archivace atestové a projektové dokumentace (dodací listy, atesty, kontrolní a předávací protokoly, zápisy z porad, smlouvy apod.)
• Práce v informačním systému – zakládání a správa projektových zakázek, objednávek, výrobních karet, sledování pohybů materiálu, zpracování podkladů k fakturaci a správa technické dokumentace v návaznosti na průběh zakázek
• Příprava a kompletace podkladů pro fakturaci, objednávky a nákupy
• Podílení se na přípravě dokumentace pro výběrová řízení a smlouvy s dodavateli
• Spolupráce na tvorbě přehledů, výkazů a kontrolních reportů
• Komunikace s kolegy z výroby, skladu i externími dodavateli
• Aktivní účast na zefektivňování administrativních procesů v projektovém řízení
Co byste měl/a mít:
• SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
• Zkušenosti s administrativní činností nebo projektovou podporou
• Výbornou znalost práce na PC a MS Office (zejména Excel a Word)
• Zkušenosti s interními informačními systémy společnosti (např. Navision, Helios, Pohoda)
• Schopnost práce s technickou a projektovou dokumentací (výkresy, kusovníky, atesty, harmonogramy apod.)
• Pečlivost, samostatnost a zároveň schopnost týmové spolupráce
• Základní znalost anglického jazyka (pro čtení a psaní e-mailové komunikace)
Co nabízíme:
• Zázemí stabilní společnosti s přátelským kolektivem
• Možnost být součástí zajímavých projektů a vidět jejich realizaci v praxi
• Pestrou administrativní práci s přesahem do různých oblastí – od dokumentace po logistiku
• Příležitost k profesnímu růstu v oblasti projektového řízení
• Férové mzdové ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem
• 25 dní dovolené, flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova, příspěvek na stravování a další benefity
Chcete být součástí projektového týmu a mít zodpovědnost za klíčové administrativní činnosti a dokumentaci? Ozvěte se nám :-) pracovní poměr od: 01.08.2025, mzda: 32000 - 36000
Další podobné inzeráty:
-
Konstruktér/Konstruktérka
Chcete navrhovat technická řešení, která nezůstanou v šuplíku? Hledáme konstruktéra/konstruktérku, který/á má chuť tvořit……
Vracov (okres Hodonín) -
uklízeč/ka - vyhrazeno pro OZP
Určeno pro OZP/ČID, OZZ. Úklid výrobních a skladovacích i kancelářských prostor dvoukýblovým vozíkem + mop, sociálních prostor……
Bzenec (okres Hodonín) -
Distributor/ka reklamních letáků - OZP
Co u nás budete dělat? - příjem letáků od dopravce a kontrola jejich počtu- příprava letáků k roznosu- roznos letáků ve……
Hodonín (okres Hodonín) -
výrobní dělník/ce
Práce pouze na ranní směnu, pondělí- pátek, v klimatizovaném prostředí, volba plného nebo zkráceného úvazku - 40, 35, 30……
Rohatec (okres Hodonín) -
Nákupčí - hutní materiály M/Ž
Hledáme kandidáta se zkušeností v oblasti nákupu a dobrou znalostí anglického jazyka. Nákupčí bude nakupovat hutní materiály……
Blatnice pod Svatým Antonínkem (okres Hodonín) -
správce areálu M/Ž
Pracovitost, spolehlivost, řidičský průkaz skupiny B. Kontakt na tel. v pracovních dnech od 8:00 do 14:00 hod, na mail……
Hodonín (okres Hodonín)
- Podívejte se na pracovní nabídky z oboru: volná místa administrativa Hodonín.
- Prohlédněte si nejhledanější výrazy z nabídky v rubrice: Práce číšník, Práce řidič, Práce Ostrava, Práce uklízečka, Práce kuchař.
- Další podobné inzeráty najdete na stránce volná místa v Hodoníně.
- Nenašli jste, co jste hledali? Prohlédněte si další inzeráty v rubrice volná místa nebo v sekci Práce.