Na předchozí inzerát
Máte zkušenosti s administrativou, která je spojená s obchodními smlouvami, dodatky a dalšími důležitými listinami?
Dokážete soustavně udržovat pořádek v digitalizovaných dokumentech a žádný se Vám nikde nezatoulá?
Nezaleknete se práce v Excelu, který u nás používáme denně všichni?
Umíte komunikovat efektivně, a to jak v psaném projevu či telefonicky?
Baví vás organizovat firemní akce a udělat z každé z nich nezapomenutelný zážitek?
A co úkoly od šéfa? Dokážete všechno vyřídit rychle, přesně a s dobrou náladou?

Pokud ano, přidejte se k nám – rádi Vás poznáme!

Co od Vás očekáváme:
- SŠ s maturitou (nejlépe obchodního směru - výhodou)
- praxi na obdobné administrativní pozici alespoň 1 rok (podmínkou)
- můžete nastoupit ideálně ihned
- jste pečlivý/á, je na Vás maximální spolehnutí, umíte vhodně volit priority a jste loajální
- máte logické myšlení a "hlavu otevřenou"
- výborně ovládáte práci s MS Office (zejména Excel – na denní bázi)
- komunikativní AJ (výhodou)
- ŘP sk. B (výhodou)

Rádi Vám nabídneme:
- možnost pracovat pro ryze českou společnost s 28letou historií a cca 1 800 zaměstnanci
- pružnou pracovní dobu
- zaučení na pozici
- měsíční, roční a jiné odměny
- stravenky (stravenkovou kartu)
- 5 týdnů dovolené
- každý občas nemusí být ve své kůži – od toho máme sick days
- nenecháme Vás v tom plavat – očekávejte vstřícnou spolupráci s kolegy z ostatních oddělení
- interní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další)
- 2x za rok pořádáme firemní společenskou nebo sportovní akci, abyste mohli blíže poznat své kolegy i mimo pracovní prostředí

Nástup: ihned / dohodou
Místo výkonu práce: Ostrava - Hrušov pracovní poměr od: 15.09.2025, mzda: 31000

Další podobné inzeráty: