Místo výkonu práce: Mezná č.p. 37
Hřensko, 405 02 Děčín 2

Nástup možný ihned.

Hledáme posilu, která se stane nepostradatelnou pravou rukou ředitele a pomůže nám držet krok s každodenními výzvami. Nedostanete žádné manuály k práci, potřebujeme selský rozum.
Co vás u nás čeká?
• různorodá a zodpovědná práce v back-office, žádná rutina
• komunikace s úřady, institucemi, partnery i subdodavateli
• správa pojistných smluv a řešení pojistných událostí
• koordinace s účetní společností, příprava podkladů pro účetní
• podpora při obchodních příležitostech – vyhledávání informací, příprava podkladů
• administrativa spojená s nemovitostmi – smlouvy, dodatky, vyúčtování
• komunikace s nájemníky a dodavateli služeb
• zastupování ředitele v operativních záležitostech
• řešení i soukromých administrativních úkolů

Koho hledáme?
• potřebujeme min. SŠ s maturitou
• samostatnou a spolehlivou osobnost, která se nebojí převzít zodpovědnost
• aktivního a flexibilního člověka, který si poradí i v nepředvídaných situacích
• někoho, kdo umí vyhledat a vyhodnotit informace a dotahovat věci do konce
• technicky zaměřeného kandidáta (výhodou), který se rychle učí nové věci
• výborné komunikační schopnosti – psaný i mluvený projev
• diskrétnost a loajalitu

POZICE JE VHODNÁ I PRO ŠIKOVNÉHO ABSOLVENTA SŠ, CO ZVLÁDNE PRACOVAT
SAMOSTATNĚ. DŮLEŽITÉ JE ODHODLÁNÍ, PRACOVITOST A DOTAHOVÁNÍ ÚKOLŮ DO KONCE.
Co Vám nabízíme
• NÁSTUP IHNED
• práci, která má smysl a výsledky jsou hned vidět
• příležitost být klíčovým partnerem vedení společnosti
• různorodé úkoly, žádná monotónnost
• férové ohodnocení a možnost růstu
• flexibilní prostředí, kde je důležitý výsledek, ne odsezený čas

Výhody: flexibilní pracovní doba, služební automobil

Kontakt: Petra Vejvodová, e-mail: p.vejvodova@jpluss.cz pracovní poměr od: 01.10.2025, mzda: 26000 - 30000

Další podobné inzeráty: