Místo výkonu práce: Chrudim

Náplň práce: zajišťování chodu kanceláře a dilčích administrativních úkonů, příprava techniků, zpracování dokladů.Písemná a telefonická komunikace se zákazníky. Práce s interním sofwarovým systémem.Požadujeme minimálně středoškolské vzdělání s maturitou , velmi dobré organizační a komunikační schopnosti. Schopnost samostatného a logického uvažování.Čtení technických výkresů. Uživatelská znalost MS Office.

Zaměstnanecké výhody: Benefity - finanční bonus / prémie, kariérní růst. Pružná pracovní doba. Příspěvek na stravování. Přátelské prostředí.

Máte zájem stát se součástí našeho týmu? Zašlete nám svůj životopis na e-mailovou adresu: iva.nemeckova@m-services.cz.
Ozveme se vám do týdne od přijetí životopisu. Těšíme se na spolupráci s Vámi. Tým M_SERVICES s.r.o. pracovní poměr od: 25.07.2025, mzda: 30000 - 32000

Kontakt

Další podobné inzeráty: