Náplní práce zaměstnance je zajištění administrativní agendy oblastního střediska ZZS JčK Jindřichův Hradec, zejména:
- příjem, zpracování a evidence přijatých faktur
- vedení pokladny, zpracování výdajových a příjmových dokladů do účetního programu VEMA
- kontrola a evidence cestovních příkazů
- zpracování podkladů pro výplatu cestovních náhrad při cestě mimo pravidelné pracoviště
- evidence došlé a odeslané pošty
- příprava podkladů personální agendy
- operativní evidence majetku a inventarizace
- evidence objednávek
- ostatní administrativa
Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče:
- minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru,
- znalost zákona o účetnictví a základních předpisů souvisejících s pracovní náplní,
- praxe v oblasti účetnictví, popř. účetnictví příspěvkové organizace výhodou,
- znalost SW Seyfor VEMA - EKOS výhodou,
- základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook),
- komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozhodnost,
- bezúhonnost a zdravotní způsobilost.
Poskytujeme:
- plat dle platných právních předpisů - 8. platová třída (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění),
- osobní příplatek - po zapracování,
- 5 týdnů dovolené, dotované stravenky, příspěvek na penzijní připojištění nebo doplňkové penzijní spoření
- podporu v odborném vzdělávání.
Máte-li zájem o účast ve výběrovém řízení, zašlete do 31.5.2025 přihlášku obsahující:
- doprovodný (motivační) dopis a strukturovaný životopis s přehledem dosavadní praxe,
- kopie dokladů o dosaženém vzdělání a absolvovaných kurzech,
- souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely výběrového řízení, viz. text:
"Souhlasím, aby Zdravotnická záchranná služba Jihočeského kraje zpracovávala mé osobní údaje pro účely získání zaměstnání v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679., o ochraně osobních údajů, a to až do odvolání písemnou formou."
na adresu: Zdravotnická záchranná služba Jihočeského kraje
Personální oddělení
Ing. Hana Fialová
Personalistka
B. Němcové 1931/6
370 01 České Budějovice
nebo na e-mail: kariera@zzsjck.cz, kontaktní telefon: 387 762 312, 387 762 321
pracovní poměr od: 01.07.2025, mzda: 21530 - 30920
Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Střední odborné Vhodné pro OZP: ano
Další podobné inzeráty:
-
Odborní pracovníci kalkulací, cen, nákladů a rozpočtů
požadujeme:znalost práce s programy Word, Excel a AutoCAD, orientace ve staveb. dokumentaci, schopnost číst a interpretovat……
Jindřichův Hradec (okres Jindřichův Hradec) -
všeobecná/praktická zdravotní sestra (M/Ž)
KONTAKT: TELEFONICKY, E- MAILEMPožadovaný min. stupeň vzdělání - úplné střední odborné s maturitou - obor zdravotní sestra……
Jindřichův Hradec (okres Jindřichův Hradec) -
Fyzioterapeuti bez specializace
Nabízíme- individuální práce, profesní růst a vzdělávání, možnost úpravy pracovní doby, benefity. Co očekáváme- odpovídající……
Jindřichův Hradec (okres Jindřichův Hradec) -
technici a projektanti tesařských konstrukcí
KONTAKT: E- MAILEM, TELEFONICKY (6:30 - 14:30 hod)Náplň práce: návrh příhradových vazníků, vázaných krovů, dřevostaveb a……
Jindřichův Hradec (okres Jindřichův Hradec) -
dělníci tesařsko truhlářské výroby - výroba stropních a stř...
KONTAKT TELEFONICKY NEBO E- MAILEM (po- pá 6, 30 - 14, 30 hodin)Náplň práce: práce na výrobě dřevěných sttřešních panelů……
Jindřichův Hradec (okres Jindřichův Hradec) -
servisní poradci - přijímací technici pro značku Škoda
KONTAKT E- MAILEMMáte dar komunikace a baví vás pestrá náplň práce? Umíte zákazníky nejen v klidu vyslechnout, ale najít také……
Jindřichův Hradec (okres Jindřichův Hradec)
- Podívejte se na pracovní nabídky z oboru: volná místa administrativa Jindřichův Hradec.
- Prohlédněte si nejhledanější výrazy z nabídky v rubrice: Práce Ostrava, Práce uklízečka, Práce prodavač/ka, Práce kuchař, Práce číšník.
- Další podobné inzeráty najdete na stránce volná místa v Jindřichově Hradci.
- Nenašli jste, co jste hledali? Prohlédněte si další inzeráty v rubrice volná místa nebo v sekci Práce.