Místo je vhodné pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Práce, která má smysl
Domov sv. Anežky dlouhodobě podporuje lidi se zdravotním postižením a znevýhodněním na jejich cestě k samostatnému a důstojnému životu. Pomáháme rozvíjet dovednosti potřebné pro každodenní fungování, práci i samostatné bydlení. Naše služby stavíme na respektu, individuálním přístupu a důvěře.
Poskytujeme sociální rehabilitaci, sociálně terapeutické dílny, podporu samostatného bydlení i poradenství v oblasti vztahů a sexuality. Naše práce stojí na spolupráci, otevřené komunikaci a důvěře.
Co bude Vaší hlavní rolí
- Budete klíčovou oporou vedení Domova sv. Anežky. Zajistíte organizační a administrativní podporu ředitele a přispějete k plynulému fungování organizace. Jedná se o důvěryhodnou pozici, která vyžaduje samostatnost a citlivý přístup k lidem i informacím.
Co bude náplní Vaší práce
- Administrativní a organizační podpora ředitelky
- Koordinace schůzek a pracovních aktivit
- Práce s dokumenty a citlivými informacemi
- Komunikace s interními i externími partnery
- Zajištění běžného chodu kanceláře
Co Vám nabízíme
- Smysluplnou práci s reálným společenským dopadem
- Různorodou a odpovědnou pracovní náplň
- Úzkou spolupráci s vedením organizace
- Rádi počkáme na vhodného kandidáta nebo kandidátku, i v případě dvouměsíční výpovědní lhůty
- Pracovní vybavení dle potřeby pozice, notebook k dispozici, podnikové stravování
V případě zájmu kontaktovat zaměstnavatele e-mailem nebo telefonicky v pracovní dny v době 8 - 17,00 hod. pracovní poměr od: 01.02.2026, mzda: 27000 - 33000

Kontakt

Další podobné inzeráty: