Inzerce motocyklů
Nabízím KTM 450 EXC-F SIX DAYS, FACTORY-RACING model 2023 v TOP excelentním ojedinělém provedení na SPZ.
Motocykl pro někoho, kdo hledá extrém, absolutní individualitu a ojedinělé TOP provedení.
Motocykl byl zakoupen v únoru 2024 ( prodejní cena nového stroje 325.000,- Kč ) a po celkové přestavbě uvedeno do provozu duben 2025 ( s novými komponenty nainvestováno přes 300.000,- Kč ).
Nyní najeto: dvě motohodiny, s pravidelným servisem a péčí ( jako nový motocykl ).
K motocyklu všechny demontované díly, včetně kompletní celé sady původních plastů, mimo původní kola.
Dále k motocyklu v ceně několika hodně desítek tisíc- sady předních a zadních WP pružin pro všechny váhové kategorie, podpěry řídítek ve všech výškách, náhradní sedla včetně náhradních potahů, 2x sada KTM šroubků, sada pneu, kotouče, destičky, filtry, oleje, aditiva NANOTECH-Europe, ……….. a mnoho dalšího.
K motocyklu originál KTM složky, kompletní fakturace v šanonu, včetně popisu a foto-dokumentace, manuál v cz v šanonu, klíče, malý TP,
Stroj jsem si vybral jako druhou motorku pro příležitostnou hobby zábavu a relax vyžití padesátníkem ( pole, louky, lesy ) takový můj projekt, výzva ( žádné závody ani extrém ).
Nicméně mám rád individuální a TOP provedení, tak jsem motocykl rozložil, značně upravil a povýšil jej na FACTORY- RACING, včetně využití KTM POWERPARTS a individuálního polepu od MX-Style s novými plasty..

Úprava moto:
Když to vezmu kolem a kolem, zůstal jen rám s motorem ( a i ten dostal kompletní novou spojku Hinson včetně víka motoru a orange CNC krytky a orange PVC ochrany boků ), ……. a vše jinak nové, lepší, …. prostě Factory-Racing !!!!!!!
Přední a zadní tlumiče dostaly nové pružiny- pro chlapy !!! Moto při koupi je totiž stavěno na váhu 75 až 85 kg a já mám 100 kg.
Začal jsem měnit jednotlivé komponenty za nové: demontáž původních plastů a výměna za nové se svým individuálním polepem MX Style. Vyměnil jsem i stávající brýle za Factory-Racing orange brýle. Stávající řídítka za nová Renthal Twinwall s tlumičem řízení od WP a progresivními podpěrami řídítek. Ovládací páčky a krytky nádobek vyměněny za CNC orange, jiné rukojeti a jiné blastry. Přední vidlice dostaly odvzdušňovací ventilky a CNC orange nastavovací šrouby, ochrany spodního uložení.
Dále jsem vyměnil původní brzdiče za závodní Factory-Racing brzdy Brembo- ty stály neskutečný ranec, ale je to i neskutečná paráda. Krom vzhledu, nevadnou, lepší chlazení, tužší ……
Pak kompletní nová kola orange Factory-Racing včetně kompletní nové řetězové sady s Supersprox rozetou. Původní koncovka výfuku vyměněná za titanovou Akrapovič, nové Factory-Racing osvětlení LED, Taktéž vyměněno stávající sedlo za Factory-Racing orange sedlo. Klasické stupačky vyměněny za Factory-Racing náklonové stupačky, PVC obyč kryt podvozku za AL kryt, osazeny karbonové kryty za opět ohromující ceny a doplněny plastové ochranné krytky. Dále osazeny speciální AL orange výztuhy a chrániče chladiče k špičkové ochraně chladiče a potažmo lepšímu chlazení, nová o dva litry větší nádrž s novým CNC víčkem a odvzdušněním, osazen přepínač map,……… atd.
Dále bylo nutné otevřít sání, odpojit lambda sondu a při výměně výfuku za Akrapovič- vyjmout mezivložku v potrubí výfuku. Následovala diagnostika a nastavení Factory-Racing.
No, teď to má teprve koule, jak po stránce zvukové, tak po stránce výkonu: TOP !!!!!!
Po roce přestaveb, moto zajeto ( 2 moto-hodiny ), nový olej a filtry a může se neskutečně fičet. Měl jsem obrovskou radost, že se to takhle povedlo.
Navíc jsem ošetřil motor NANO WOLFRAMOVÝM povlakem od NANOTECH-EUROPE.
Všechny úpravy jsem nafotil, nebudu tedy zcela podrobně vše rozepisovat, snad mohu jen říct, že vše bylo brutálně drahé a úpravy se vyšplhaly na cenu více než nového stroje.

Popis výrobce a technické parametry:
KTM 450 EXC-F SIX DAYS je motocyklem, který ve třídě velkých 4taktů již dlouho nemá konkurenta. Obrovský výkon, jedinečná agilita a mohutný točivý moment, dávají téhle READY TO RACE enduro střele jednoznačnou výhodu v jakémkoli offroudovém klání.
Pro rok 2023 si zachovává svůj závodní původ, prvotřídní odpružení WP a typický KTM SIX DAYS styl.
Motocykl disponuje váhou 106 kg, 6-stupňovou převodovkou, moderním a lehkým rámem s chrom-molybdenové oceli se závodní geometrií, který jezdci nabízí optimální tuhost a nepřekonatelnou zpětnou vazbu. Motor SOHC se zdvihovým objemem 449,9 cm3 s špičkovým řízením motoru Keihin a s elektronickým vstřikováním paliva, zdvihem 63,4 mm a s vrtáním 95 mm, kompaktních rozměrů s obrovským výkonem- 35 kW/ 48 k a váhou jen 29,2 kg.
Dále je motocykl osazen prémiovými kotoučovými brzdami Brembo a lehkými kotouči- v předu 260 mm a v zadku 220 mm s pevným uložením.
Motocykl je vybaven elektrickým startérem od firmy Mitsuba a ten využívá velmi lehký 2 Ah lithium-iontový startovací akumulátor. Dále je osazen vícekotoučovou mokrou spojkou DDS s hydraulikou Brembo.

Dodatečné info k motocyklu:
Na prodej nespěchám (raději si ponechám ).
Rozumné dohodě u moto se nebráním.
Moto odjede jen po přepisu a podepsané smlouvě.
Rezervace jen s nevratnou zálohou.
Testovací jezdci – NE.
V nouzi, po vzájemné dohodě, mohu zajistit převoz.

Kontakt

Další podobné inzeráty: